Trouble in Paradise


Odetchnąłem, nabrałem energii. Wracam z promieniami słońca i dużymi zmianami na blogu. Prócz zdjęć moich stylizacji znajdziecie tu, przede wszystkim, dużo informacji ze świata mody, wywiady z projektantami, relacje z pokazów i dużo, dużo więcej. Gotowi?


Na pierwszy post po długiej przerwie wybrałem stylizację. Do bluzy zaprojektowanej przez Odio i Jakuba Pieczarkowskiego dobrałem czarne, luźne spodenki, duży kapelusz, okulary lenonki oraz wysokie buty. Całość uzupełniłem przewiązaną koszulą w kratę oraz plecakiem od pegiboy. Enjoy! 

I took a deep breath and I gained a great amount of energy. I am coming back in the warm sunshine with a big changes on my blog. Besides pictures of my fashion designs you will find here a lot of information from the world of fashion, interviews with fashion designers, reports from the shows and many more. Are you ready?

For my first note after a long break I chose a fashion design. To a hoodie by Odio and Jacob Pieczarkowski I picked a black and loose pants , big hat, neon sunglasses and a high shoes. Everything I filled with a tied grid-print shirt and a backpack by Pegiboy. Enjoy!






pegiboy | odio & pieczarkowski

2 komentarze :

 

contact

E-mail: Spalonytost@gmail.com

LIKE IT

Soon.

Meet The Author

Luk | 21 years-old | Fashion Icons: Mary-Kate Olsen, Sarah Jessica Parker, Kayne West | Fav Designer: Aleksander Wang | Photography Student